sobota, 25 czerwiec 2022

Na czym tak naprawdę opiera się praca konsultanta ślubnego?

  • Kategoria: Poradniki
  • Opublikowano: wtorek, 12 styczeń 2021 13:21
  • Super User
  • Odsłony: 245

deco 4705709 1920Do niedawna przygotowania do ślubu z udziałem fachowca, widzieliśmy głównie w kinie amerykańskim, gdzie uroczystości weselne robi się z dużym entuzjazmem i fantazją. Obecnie stało się to coraz bardziej atrakcyjnym zawodem także w naszym kraju. Czym rzeczywiście zajmuje się organizator imprez dla młodej pary? Co należy do jego obowiązków i w których kwestiach może nam ulżyć przy koordynacji tak istotnej z życiu imprezy?

Pierwszą sprawą jest selekcja miejsca, w jakim będzie miało miejsce wesele. Na rynku funkcjonuje co niemiara lokali weselnych, czy pensjonatów, świadczących takie usługi. W najważniejszych miejscowościach Polski – propozycja ta jest rozległa, zdołamy zatem bez trudności korzystać z oferty hotelu w Gliwicach, czy możliwości hotelu w Krakowie. Korzyścią hoteli w dużych miastach, wydaje się nie tylko ich rozległy wybór – ale także dostępność usług subsydiarnych – takowych jak spa w hotelu, czy hotelowa pływalnia. Także małe miasta oferują atrakcyjne lokalizacje na organizację wesela, doczytaj. Nawet w mniej znanych mieścinach wyszukamy hotele i restauracje o odpowiednim zapleczu, jak m. in hotel w Gorzowie Wielkopolskim, lokal weselny w Kielcach, czy restaurację w Legnicy.

Sala weselna bezspornie może mieć różny profil, metraż, dekorację, porównaj. Wskazane jest wyselekcjonować taką, która zaspokoi nasze zapotrzebowania – w temacie liczby członków rodziny, ale także funkcjonalność i estetyczne kwestie zbieżne z naszymi planami. Jeśli hotel nam się spodoba jest ewentualność, że z upływem czasu zajrzymy ponownie, by zorganizować np. komunię w hotelu Kraków. Czy też wykorzystać elementy z oferty przetestowanego hotelu Gorzów - i zużytkować tę wiedzę ww pracy, wiedząc już gdzie warto organizować imprezy firmowe. Jak pomieszczenie już jest wyznaczone - bez względu, czy będzie to hotel w Gliwicach, czy lokal w innym zakamarku kraju – znaczącym aspektem jest przygotowanie sali, zadbanie o jej godziwy wystrój, czy nagłośnienie. Dodatkowo w sferze wyboru karty dań, jesteśmy w stanie oprzeć się na  specjaliście. Po pierwsze zna on bieżące trendy w sferze kulinarnej, wie co jest modne i jakie rozwiązanie jest praktyczne. Kolejna kwestia – ma pozyskane koneksje w restauracjach, firmach oferujących catering. Pozyskane prawdopodobne rabaty, z których warto skorzystać. heart 529607 1920

Również w przypadku wyboru odmiennych rzeczy – takich jak kelnerzy, oświetleniowcy, wodzirej, czy chociażby oprawa muzyczna – warto – nawiązanie kooperacji z firmami, proponującymi takie usługi - oddać w ręce osoby obeznanej, znającej sektor i w tej chwili panujące koszta. Wedding planner potrafi nas dodatkowo wesprzeć przy wyborze sukni ślubnej, jak i ubioru Pana młodego. Będzie w stanie również zatroszczyć się o inne detale – choćby zaproszenia, ozdoby, czy selekcja zieleni na stoły. Bez wątpienia to, w których płaszczyznach będzie parę młodą wspierać zawodowiec – należy finalnie do nas, w zależności od stopnia wzięcia udziału, czasu wolnego który mamy – jak i pieniędzy.